آیا نارسایی کلیوی در بیماران با هر نوع درمان های دیگر از بیماری قلبی شدید وجود دارد
نوشته شده توسط : rshaole

من نارسایی کلیه و در بیماران مبتلا به بیماری قلبی شدید است. دکتر گفت من نمی توانم را پیوند کلیه عمل جراحی. من می خواهم بدانم که آیا روش های دیگری از درمان وجود دارد؟

به فرانک، برای علایم شدید، به ویژه در بیماران مبتلا به بیماری های قلبی، آنها مناسب برای پیوند کلیه است. بنابراین، با دکتر خود را توصیه نمی کند که شما را به یک پیوند کلیه.

با این حال، این به این معنا نیست که هیچ درمان دیگری برای شما وجود دارد. به عنوان یک بیمار، شما نباید تسلیم درمان، چون شما هنوز هم یک شانس برای یک زندگی بهتر است بدون عمل داشته باشد.

درمان نارسایی کلیه در بیماران مبتلا به بیماری های جدی قلبی بهتر چیست؟
میکرو چینی نفوذ دارو درمانی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه یک درمان خوب برای بیماری قلبی شدید است، می تواند به بیمار کمک کند زندگی بدون در نظر گرفتن پیوند کلیه بهتر بهبود عملکرد کلیه خود را. مهمتر از آن، هیچ گونه عوارض جانبی ایجاد نمی کند، پس از آن می توانید در یک راه طبیعی برای کنترل نارسایی کلیه شود.

یک نفوذ درمان میکرو چینی پزشکی چیست؟
این ترکیبی از طب گیاهی چینی و تجهیزات پیشرفته پزشکی است. در این طب سنتی چینی، استفاده از گیاهان مختلف، است که از نزدیک در مورد وضعیت بیماری بیمار است. در مجموع نه انواع نسخه و بیش از هر یک از آنها، از جمله سبزی های مختلف، بنابراین برای بیماران مختلف، دکتر گیاهان مختلف تجویز آنها، بنابراین به عنوان برای رسیدن به اثر درمانی بهتری دارد.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بیماری های کلیوی، و یا اگر شما می خواهید به استفاده از درمان های چینی، شما همچنین می توانید مستقیم نفروپاتی بیمارستان دسترسی Shijiazhuang شرکت، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید، یا به طور مستقیم مشورت با دکتر ما، ما بهترین های ما برای کمک به شما.
تلفن: + 86-311-86954186
پست الکترونیکی: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ / ویچت: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,پیوند کلیه,میکرو چینی نفوذ دارو درمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 584
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: